Az Alanor Webshop weboldal sütiket használ az oldal működtetése, használatának megkönnyítése és a maximális felhasználói élmény érdekében. Részletek megtekintése.

Első rendelés előtt

 

Kell-e regisztrálnom az oldalra, hogy rendelést tudjak leadni?

Igen, csak regisztrációval lehet rendelést leadni. Céges regisztráció esetében az adószám megadása kötelező!

Van-e a rendelésnek alsó határa?

Nincs kötelező vásárlási minimum, bármilyen összegben leadhatod a rendelésed. Felhívjuk a figyelmed, hogy 1000 forint alatti rendelés esetében csak Budapesten személyesen, a Forgách utcai címünkön tudod átvenni a csomagodat előre egyeztetett időpontban.

Miért nem kaptam visszajelzést a rendelésemről?

Minden rendelést visszaigazolunk, melyről e-mailben tájékoztatunk titeket. Gyakran előfordul, hogy a promóciók mappában landolnak a levelek, így érdemes azt is figyelni.

Milyen gyorsan kapom meg a rendelésem?

Miután leadsz egy rendelést a shopban elkezdődik annak feldolgozása, azonban amennyiben banki átutalást választasz a rendelésed "Átutalásra vár" státuszban marad addig, amíg a rendelésed összegét át nem utalod a számlánkra. Ezután "Átadás alatt" státuszba kerül, ekkor átadjuk a futárszolgálatnak, aki 1-2 munkanapon belül kiszállítja azt.

Hova fordulhatok, ha valamilyen problémám van a rendelésemmel?

Abban az esetben ha valamilyen probléma felmerül keress minket bátran elérhetőségeink bármelyikén, igyekszünk minél gyorsabban minden kérdésre válaszolni és minden problémát megoldani.

Bízunk benne, hogy hamarosan téged is elégedett vásárlóink között láthatunk majd!